Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 1008246" data-attributes="member: 34110"><p>Och ditt försök med personangrepp och krav på att jag skall fixa din resa åt dig var inte särskilt lyckat.</p><p></p><p></p><p>Jag vet, som jag skriver ovan, att åsikten om att; "föreningen skall finnas till för medlemmen" är väldigt vanlig.</p><p>Det är litegrann samma tankesätt som får folk att gå till politiska val med sin egen plånbok i fokus.</p><p>Det finns bättre sätt.</p><p>Om du fortfarande inte förstår så ber jag dig att läsa igenom Friluftsfrämjandets stadgar och fundera på hur väl ditt agerande sammanfaller med föreningens syften, mål och övergripande etiska/moraliska ideal.</p><p></p><p></p><p>Ideella instruktörer betalar lika mycket för resa, boende etc som de övriga deltagarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 1008246, member: 34110"] Och ditt försök med personangrepp och krav på att jag skall fixa din resa åt dig var inte särskilt lyckat. Jag vet, som jag skriver ovan, att åsikten om att; "föreningen skall finnas till för medlemmen" är väldigt vanlig. Det är litegrann samma tankesätt som får folk att gå till politiska val med sin egen plånbok i fokus. Det finns bättre sätt. Om du fortfarande inte förstår så ber jag dig att läsa igenom Friluftsfrämjandets stadgar och fundera på hur väl ditt agerande sammanfaller med föreningens syften, mål och övergripande etiska/moraliska ideal. Ideella instruktörer betalar lika mycket för resa, boende etc som de övriga deltagarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Tillbaka
Topp