Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 1008351" data-attributes="member: 63059"><p>Nu kan man tycka vad man vill om hur Friluftsfrämjandet ska verka, men nagot som är viktigt här är hur arrangören av resan och ledarna i ff har tänkt? citat fran hemsidan " - Med på resan finns det glada skidlärare och instruktörer från Friluftsfrämjandet under ledning av Bosse (stora bilden ovan) som hjälper dig att få ut det mesta av skidåkningen. Du åker i skidgäng hela dagarna om du vill. I skidgänget får du åka med likasinnade under erfaren ledning och på platser som är svåra att hitta själv. Vi kommer att ha skidgäng från medelgoda åkare upp till riktigt avancerade grupper- " här hopar sig fragetecknen, det ser onekligen ut som att även resenärer som inte är med i ff kan aka i grupp under ledning av instruktör fran ff, enda kravet är att man är en god skidakare, " och på platser som är svåra att hitta själv" jaja, hur har man löst det med den lokala skidskolan? just nu och sedan November 2012 pagar en process som ska stoppa Brittiska researrangörer fran att anordna Pistvisning i bla "Tre Dalar" där Val Thorens tillhör, sa min fraga till Jonny_S är, hur löser ni detta? </p><p>Jag har nämt denna trad för en fd kollega i Frankrike som vill att jag ska översätta researrangörens hemsida och skicka, vilket jag troligen inte kommer att göra,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 1008351, member: 63059"] Nu kan man tycka vad man vill om hur Friluftsfrämjandet ska verka, men nagot som är viktigt här är hur arrangören av resan och ledarna i ff har tänkt? citat fran hemsidan " - Med på resan finns det glada skidlärare och instruktörer från Friluftsfrämjandet under ledning av Bosse (stora bilden ovan) som hjälper dig att få ut det mesta av skidåkningen. Du åker i skidgäng hela dagarna om du vill. I skidgänget får du åka med likasinnade under erfaren ledning och på platser som är svåra att hitta själv. Vi kommer att ha skidgäng från medelgoda åkare upp till riktigt avancerade grupper- " här hopar sig fragetecknen, det ser onekligen ut som att även resenärer som inte är med i ff kan aka i grupp under ledning av instruktör fran ff, enda kravet är att man är en god skidakare, " och på platser som är svåra att hitta själv" jaja, hur har man löst det med den lokala skidskolan? just nu och sedan November 2012 pagar en process som ska stoppa Brittiska researrangörer fran att anordna Pistvisning i bla "Tre Dalar" där Val Thorens tillhör, sa min fraga till Jonny_S är, hur löser ni detta? Jag har nämt denna trad för en fd kollega i Frankrike som vill att jag ska översätta researrangörens hemsida och skicka, vilket jag troligen inte kommer att göra, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Tillbaka
Topp