Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ake_Astrom" data-source="post: 1008842" data-attributes="member: 127291"><p>Jonny:</p><p>Sorry för att du behöver använda den dyra internetkopplingen för denna diskussion.</p><p>Kan vi alla inte ligga lite lågt (inclusive jag) i denna tråd tills Jonny kommit hem från sin nuvarande skidresa?</p><p></p><p>Och som ett kort svar på att det är vanligt att aktiviteter har olika priser för medlemmar och icke medlemmar.</p><p>Ja det har jag noterat i den databas för aktiviteter som främjandet har.</p><p></p><p>Vad jag inte har uppfattat som vanligt är att ett kommersiellt bolag säljer de resorna utan det är fortfarande främjandet som håller i den delen.</p><p></p><p>Jag har även noterat att skillnaden i pris snarare är mer av symboliskt belopp än den som Bikan tar ut.</p><p>Visst 1300:- i skillnad kan kanske inte anses som mycket i sammanhanget men klart mer en de "hundringar" jag sett i de inbjudningar som främjandet håller i helt själva.</p><p></p><p>Men återigen åk färdigt och återkom när du åter befinner dig på svensk mark.</p><p></p><p>//Åke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ake_Astrom, post: 1008842, member: 127291"] Jonny: Sorry för att du behöver använda den dyra internetkopplingen för denna diskussion. Kan vi alla inte ligga lite lågt (inclusive jag) i denna tråd tills Jonny kommit hem från sin nuvarande skidresa? Och som ett kort svar på att det är vanligt att aktiviteter har olika priser för medlemmar och icke medlemmar. Ja det har jag noterat i den databas för aktiviteter som främjandet har. Vad jag inte har uppfattat som vanligt är att ett kommersiellt bolag säljer de resorna utan det är fortfarande främjandet som håller i den delen. Jag har även noterat att skillnaden i pris snarare är mer av symboliskt belopp än den som Bikan tar ut. Visst 1300:- i skillnad kan kanske inte anses som mycket i sammanhanget men klart mer en de "hundringar" jag sett i de inbjudningar som främjandet håller i helt själva. Men återigen åk färdigt och återkom när du åter befinner dig på svensk mark. //Åke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Tillbaka
Topp