Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="STORPOTATEN" data-source="post: 1008921" data-attributes="member: 12924"><p>Touche, vilken dräpare Åke! Fantastisk. Hade faktiskt helt gått mig förbi att det stod 2014, så det var nog lite för svårt för mig. Tack för din otroligt smidiga assistans. </p><p>För övrigt helt otroligt att man redan nu lagt ut 2014 års resor.....imponerande. Och jag vet ju inte, men det kanske tyder på att FF som organisation är lite större och trögare än Bikan?</p><p>Ställer de olika resorna allt i annan dager? Ja till viss del gör det ju det, och det har jag naturligtvis svårt att trolla bort. </p><p>Men det ändrar inte det faktum att Jonny varit extremt villig att rätta till eventuella felaktigheter, både på hemsidor och med att kolla upp bestämmelser i Frankrike. Och detta trots smutskastning och anklagelser om mutor och dylikt. Personligen ser jag denna ändringsvillighet som något bra, och väljer att tro på det han säger. Medans du väljer att misstänka smolk i bägaren, och skuggor i gränden. Och eftersom det är smolk i bägaren och skuggor i gränden kommer denna diskussion aldrig att ta slut, för det spelar ju ingen roll vad Jonny än säger, du kommer ju ändå inte att lita på det, eller hur?</p><p></p><p>Och vad gäller Bosse så står det ju i annonsen;</p><p>"Med på resan finns det glada skidlärare och instruktörer från Friluftsfrämjandet under ledning av Bosse (stora bilden ovan) som hjälper dig att få ut det mesta av skidåkningen." </p><p>Om inte det är solklart för dig, så byt glasögon och prova igen. Och om det fortfarande inte funkar kan det i alla fall kanske vara grund för att undersöka saken noggrannare, om du nu vill leka Kalla fakta. </p><p></p><p>Vill du sen kalla konspirationsteorier för frågetecken så är det upp till dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="STORPOTATEN, post: 1008921, member: 12924"] Touche, vilken dräpare Åke! Fantastisk. Hade faktiskt helt gått mig förbi att det stod 2014, så det var nog lite för svårt för mig. Tack för din otroligt smidiga assistans. För övrigt helt otroligt att man redan nu lagt ut 2014 års resor.....imponerande. Och jag vet ju inte, men det kanske tyder på att FF som organisation är lite större och trögare än Bikan? Ställer de olika resorna allt i annan dager? Ja till viss del gör det ju det, och det har jag naturligtvis svårt att trolla bort. Men det ändrar inte det faktum att Jonny varit extremt villig att rätta till eventuella felaktigheter, både på hemsidor och med att kolla upp bestämmelser i Frankrike. Och detta trots smutskastning och anklagelser om mutor och dylikt. Personligen ser jag denna ändringsvillighet som något bra, och väljer att tro på det han säger. Medans du väljer att misstänka smolk i bägaren, och skuggor i gränden. Och eftersom det är smolk i bägaren och skuggor i gränden kommer denna diskussion aldrig att ta slut, för det spelar ju ingen roll vad Jonny än säger, du kommer ju ändå inte att lita på det, eller hur? Och vad gäller Bosse så står det ju i annonsen; "Med på resan finns det glada skidlärare och instruktörer från Friluftsfrämjandet under ledning av Bosse (stora bilden ovan) som hjälper dig att få ut det mesta av skidåkningen." Om inte det är solklart för dig, så byt glasögon och prova igen. Och om det fortfarande inte funkar kan det i alla fall kanske vara grund för att undersöka saken noggrannare, om du nu vill leka Kalla fakta. Vill du sen kalla konspirationsteorier för frågetecken så är det upp till dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Tillbaka
Topp