Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ake_Astrom" data-source="post: 1008924" data-attributes="member: 127291"><p>Storpotaten:</p><p>Jonny är extremt villiga att säga i detta forum att han kommer att ändra men har inte sett någon ändring ännu. Har du?</p><p></p><p>Om främjandet är den som ansvarar för resan så är det kanske förvånande att det inte finns något matrial om resan typ pris och dylikt från deras håll.</p><p></p><p>Var någon stans i citatet "Med på resan finns det glada skidlärare och instruktörer från Friluftsfrämjandet under ledning av Bosse (stora bilden ovan) som hjälper dig att få ut det mesta av skidåkningen." står det att Bosse är från främjandet?</p><p></p><p>Det står att Bosse leder de glada skidlärarna och instruktörerna som är från främjandet, inget om var Bosse själv är ifrån.</p><p>Att du sen lägger in det du tror och kunde verifiera via främjandets medlemsregister är en helt annan sak.</p><p>Men det krävde att du aktivt tog reda på den informationen.</p><p></p><p>Att läsa och förstå utan att lägga in saker man tror sig tolka är inte lätt men träna gärna på.</p><p></p><p>Jonny: för min del behöver du inte känna att du svarar på just detta vi har ju som jag tycker det en fungerande kommunikation på andra håll och just denna diskusison handlar mer om att storpotaten inte läser och förstår enligt mig. </p><p>Inte huruvida du skall göra eller inte göra något (även fast du är nämnd, men det är ju som exempel på läsförståelse)</p><p></p><p>Ha en trevlig Valborg //Åke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ake_Astrom, post: 1008924, member: 127291"] Storpotaten: Jonny är extremt villiga att säga i detta forum att han kommer att ändra men har inte sett någon ändring ännu. Har du? Om främjandet är den som ansvarar för resan så är det kanske förvånande att det inte finns något matrial om resan typ pris och dylikt från deras håll. Var någon stans i citatet "Med på resan finns det glada skidlärare och instruktörer från Friluftsfrämjandet under ledning av Bosse (stora bilden ovan) som hjälper dig att få ut det mesta av skidåkningen." står det att Bosse är från främjandet? Det står att Bosse leder de glada skidlärarna och instruktörerna som är från främjandet, inget om var Bosse själv är ifrån. Att du sen lägger in det du tror och kunde verifiera via främjandets medlemsregister är en helt annan sak. Men det krävde att du aktivt tog reda på den informationen. Att läsa och förstå utan att lägga in saker man tror sig tolka är inte lätt men träna gärna på. Jonny: för min del behöver du inte känna att du svarar på just detta vi har ju som jag tycker det en fungerande kommunikation på andra håll och just denna diskusison handlar mer om att storpotaten inte läser och förstår enligt mig. Inte huruvida du skall göra eller inte göra något (även fast du är nämnd, men det är ju som exempel på läsförståelse) Ha en trevlig Valborg //Åke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Tillbaka
Topp