Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 1008956" data-attributes="member: 63059"><p>Ake_Astrom och STORPOTATEN lägg ner personangreppen da de inte tillför traden nagot,,</p><p></p><p>Jag kan verkligen halla med henke_720 om resans pris, vecka 4 är det fortfarande lagsasong i frankrike och lätt att fa tag pa boende billigt, men som jag tolkar det sa är priset pa Bikans hemsida för dem som inte är medlemmar i ff, sa att priset fôr medlemmar i ff blir lagre, sa där har vi ju det traden huvudsakligen borde handla om,, sa jag undrar nu, gar resan att köpas av icke medlemmar i Friluftsfrämjandet? och om sa är fallet och ff intruktörer guidar offpist till samtliga deltagare sa bryter man mot franska regler som jag ser pa det, oavsett besked man fatt fran berörd myndighet, det är helt beroende pa vilken info man ger till dem när fragan ställs.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 1008956, member: 63059"] Ake_Astrom och STORPOTATEN lägg ner personangreppen da de inte tillför traden nagot,, Jag kan verkligen halla med henke_720 om resans pris, vecka 4 är det fortfarande lagsasong i frankrike och lätt att fa tag pa boende billigt, men som jag tolkar det sa är priset pa Bikans hemsida för dem som inte är medlemmar i ff, sa att priset fôr medlemmar i ff blir lagre, sa där har vi ju det traden huvudsakligen borde handla om,, sa jag undrar nu, gar resan att köpas av icke medlemmar i Friluftsfrämjandet? och om sa är fallet och ff intruktörer guidar offpist till samtliga deltagare sa bryter man mot franska regler som jag ser pa det, oavsett besked man fatt fran berörd myndighet, det är helt beroende pa vilken info man ger till dem när fragan ställs. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidresa med instruktörer och Off-Pist
Tillbaka
Topp