Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidresa med nåra kompisar, men vart?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emanuel_moren" data-source="post: 530100" data-attributes="member: 48555"><p>Ok,</p><p>Har ni vart i Sälen tidigare?</p><p>Jag marknadsför nämnligen en lite men bra anläggning uppe i norrbotten (Svanstein). Jag kan ge er ett pris för transport från luleå dit och boende inom nån dag. Det går direkt tåg mellan Gbg och Luleå.</p><p></p><p>Backarna är väldigt varierande, är pga befolkningsbrist oftast väldigt lite folk i backen. Branterna är klart jämförbara med vilken topport som helst, fallhöjden är 253 m och det finns totalt 16 backar. Snökvaliteten är ju tack vare läget extremt bra och det lär inte bli sämre de kommande veckorna. </p><p></p><p>Vill ni veta mer ring mig på mitt comviq nr: 0707581266 eller Telia nr:0739019554</p><p></p><p>Ps priset kan bli riktigt bra ;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emanuel_moren, post: 530100, member: 48555"] Ok, Har ni vart i Sälen tidigare? Jag marknadsför nämnligen en lite men bra anläggning uppe i norrbotten (Svanstein). Jag kan ge er ett pris för transport från luleå dit och boende inom nån dag. Det går direkt tåg mellan Gbg och Luleå. Backarna är väldigt varierande, är pga befolkningsbrist oftast väldigt lite folk i backen. Branterna är klart jämförbara med vilken topport som helst, fallhöjden är 253 m och det finns totalt 16 backar. Snökvaliteten är ju tack vare läget extremt bra och det lär inte bli sämre de kommande veckorna. Vill ni veta mer ring mig på mitt comviq nr: 0707581266 eller Telia nr:0739019554 Ps priset kan bli riktigt bra ;-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidresa med nåra kompisar, men vart?
Tillbaka
Topp