Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
skidresa v44 tis-sön till kaprun 2 platser lediga!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonaz" data-source="post: 372023" data-attributes="member: 56010"><p>Tjena! </p><p></p><p>Jag Jonas 22 år och en polare tänkte dra till Kaprun nu v 44 alt 45 om det inte passar resenärerna!</p><p></p><p>Bra med snö på glaciären nu och vädret ska va helt ok!</p><p></p><p>Det finns hursomhelst 2 platser kavar i bilen som kommer avgå från Borås</p><p></p><p>Om det finns intresse så maila mig med uppgifter så hör jag av mig </p><p></p><p>proffsbula@hotmail.com</p><p></p><p>Bilresa, färjebiljetter, boende i lägenhet och 4 dgrs liftkort ca 2800 kr (Kap) </p><p></p><p>Tja!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonaz, post: 372023, member: 56010"] Tjena! Jag Jonas 22 år och en polare tänkte dra till Kaprun nu v 44 alt 45 om det inte passar resenärerna! Bra med snö på glaciären nu och vädret ska va helt ok! Det finns hursomhelst 2 platser kavar i bilen som kommer avgå från Borås Om det finns intresse så maila mig med uppgifter så hör jag av mig proffsbula@hotmail.com Bilresa, färjebiljetter, boende i lägenhet och 4 dgrs liftkort ca 2800 kr (Kap) Tja! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
skidresa v44 tis-sön till kaprun 2 platser lediga!
Tillbaka
Topp