Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidresa - val?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="J-rockner" data-source="post: 463885" data-attributes="member: 74169"><p>Ja du min vän fnacke så här på kvällskvisten. Kläppen har oerhört bra park numera. Så det är ett jäkligt bra val om du vill åka park, helt klart. Åre är ju också riktigt bra speccielt under Freeride veckan då de har många olika features uppe på skutan och nere i bräcke.</p><p></p><p>Annars så har ju tandådalen och funäsdal berget riktigt bra parker också. Men kläppen är nog bäst numera. Finns rätt många parker som har riktigt bra standard numera.</p><p></p><p>/Jr</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="J-rockner, post: 463885, member: 74169"] Ja du min vän fnacke så här på kvällskvisten. Kläppen har oerhört bra park numera. Så det är ett jäkligt bra val om du vill åka park, helt klart. Åre är ju också riktigt bra speccielt under Freeride veckan då de har många olika features uppe på skutan och nere i bräcke. Annars så har ju tandådalen och funäsdal berget riktigt bra parker också. Men kläppen är nog bäst numera. Finns rätt många parker som har riktigt bra standard numera. /Jr [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidresa - val?
Tillbaka
Topp