Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidrullväska?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jens_ekstrom" data-source="post: 470791" data-attributes="member: 34174"><p>Jag lär ju ha en Concourse Double för att mina skidor är 191 cm långa. </p><p>Sen tycker jag det är bra att kunna få i mycket i en väska. Anledningen att jag hade så mycket i min var att jag flyttade hem ifrån Tärnaby då och jag hade all min packning för säsongen i den. Det ända jag behövde mer var en ryggsäck. </p><p>Sen att jag kommer köpa den stora Split rollern(162L) är att jag kommer flytta runt en hel del nu framöver, både sommar och vinter, så jag kommer behöva ha ungefär alla mina ägodelar i den. </p><p>Fördelen med den och Split Convertible är ju att du kan dela på den och checka in den som två väskor.</p><p></p><p>Du som frågade om kvalitén på Dakines väskor.</p><p>Den är grym! Så nöjd som jag är med mina väskor därifrån har jag aldrig varit över en väska. Man känner verkligen att det är redig kvalité på dem, inget att klaga på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jens_ekstrom, post: 470791, member: 34174"] Jag lär ju ha en Concourse Double för att mina skidor är 191 cm långa. Sen tycker jag det är bra att kunna få i mycket i en väska. Anledningen att jag hade så mycket i min var att jag flyttade hem ifrån Tärnaby då och jag hade all min packning för säsongen i den. Det ända jag behövde mer var en ryggsäck. Sen att jag kommer köpa den stora Split rollern(162L) är att jag kommer flytta runt en hel del nu framöver, både sommar och vinter, så jag kommer behöva ha ungefär alla mina ägodelar i den. Fördelen med den och Split Convertible är ju att du kan dela på den och checka in den som två väskor. Du som frågade om kvalitén på Dakines väskor. Den är grym! Så nöjd som jag är med mina väskor därifrån har jag aldrig varit över en väska. Man känner verkligen att det är redig kvalité på dem, inget att klaga på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidrullväska?
Tillbaka
Topp