Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidsällskap Alperna v 4 el 5 2024
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik66" data-source="post: 1295370" data-attributes="member: 59791"><p>Hemkommen från Skisafari med Slopestar! Ngt förvånande att gruppen bestod av 2 svenskar, 10 danskar och en dansk guide vilket gjorde att jag blev en smula utanför i snacket. Totalt sett - helt underbart! Ingen nysnö, men det gjorde inte så mkt eftersom det var piståkning på schemat under de 5 dagar den gemensamma skidåkningen varade. Åkte till skidorter i minibuss eller lokal buss eller vad sägs om Alba, Alpe Lusia, Moena, San Pellegrino, Kronplatz och Alleghe. Detta innebar tomma pister och små köer. Mest åkning i svarta och röda pister. Boendena var mest nere i olika byar och höll hög standard samt till detta fantastik halvpension....inkl en Michelin restaurang. Enda gång vi som sal var uppe på Laga Uzoi. Helt klar ett koncept som passade mig och tror jag kommer göra det igen om jag har lite mer svenskt sällskap.....och då kommer jag ta ett par smalare skidor eftersom det trots allt var hårt underlag som passar bättre vid nysnö.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik66, post: 1295370, member: 59791"] Hemkommen från Skisafari med Slopestar! Ngt förvånande att gruppen bestod av 2 svenskar, 10 danskar och en dansk guide vilket gjorde att jag blev en smula utanför i snacket. Totalt sett - helt underbart! Ingen nysnö, men det gjorde inte så mkt eftersom det var piståkning på schemat under de 5 dagar den gemensamma skidåkningen varade. Åkte till skidorter i minibuss eller lokal buss eller vad sägs om Alba, Alpe Lusia, Moena, San Pellegrino, Kronplatz och Alleghe. Detta innebar tomma pister och små köer. Mest åkning i svarta och röda pister. Boendena var mest nere i olika byar och höll hög standard samt till detta fantastik halvpension....inkl en Michelin restaurang. Enda gång vi som sal var uppe på Laga Uzoi. Helt klar ett koncept som passade mig och tror jag kommer göra det igen om jag har lite mer svenskt sällskap.....och då kommer jag ta ett par smalare skidor eftersom det trots allt var hårt underlag som passar bättre vid nysnö. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidsällskap Alperna v 4 el 5 2024
Tillbaka
Topp