Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Skidsemester med barnen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jompa_68" data-source="post: 610863" data-attributes="member: 45747"><p>Hej</p><p></p><p>Tänkte kolla om någon har några bra tips på skidorter som funkar för hela familjen? Min fru och jag åker mycket skidor - telemark - och gillar all typ av åkning (pist och offpist). Våra barn är nästa säsong 3 och 5 år och den äldste har då åkt skidor ett år.</p><p>Finns det någon bra ort, sverige eller europa, som man kan vara på i ca 3-4 veckor utan att dö av tristess....????</p><p>Måste finnas bra åkning för oss vuxna och nybörjar barn, skidskola, lekmöjligheter (lekplatser), badhus och mysiga matställen i byn.</p><p>Boende skall ligga i anslutning till backe och kan vara stuga, pensionat eller lägenhet.</p><p></p><p>tacksam för alla tips!!!</p><p></p><p>jonas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jompa_68, post: 610863, member: 45747"] Hej Tänkte kolla om någon har några bra tips på skidorter som funkar för hela familjen? Min fru och jag åker mycket skidor - telemark - och gillar all typ av åkning (pist och offpist). Våra barn är nästa säsong 3 och 5 år och den äldste har då åkt skidor ett år. Finns det någon bra ort, sverige eller europa, som man kan vara på i ca 3-4 veckor utan att dö av tristess....???? Måste finnas bra åkning för oss vuxna och nybörjar barn, skidskola, lekmöjligheter (lekplatser), badhus och mysiga matställen i byn. Boende skall ligga i anslutning till backe och kan vara stuga, pensionat eller lägenhet. tacksam för alla tips!!! jonas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Skidsemester med barnen
Tillbaka
Topp