Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidskatt.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lobas" data-source="post: 22576" data-attributes="member: 14126"><p>Till alla er kommunister som påstår att det bara är rika knösar som tjänar på skattesänkningar kan jag meddela att det är just lågavlönade som skulle fått de största skattesänkningarna, om det hade blivit blått i valet. Men det är väl för svårt för er att trycka in i era medeltidstänkande rövhjärnor...</p><p></p><p>I alla andra länder tycker man att vi svenskar är helt slut i huvudet som år efter år röstar på det parti som gett oss de högsta skatterna och den sämsta välfärden. Jag håller med till fullo!</p><p></p><p>Det är ju hur som helst för sent att göra något åt nu...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lobas, post: 22576, member: 14126"] Till alla er kommunister som påstår att det bara är rika knösar som tjänar på skattesänkningar kan jag meddela att det är just lågavlönade som skulle fått de största skattesänkningarna, om det hade blivit blått i valet. Men det är väl för svårt för er att trycka in i era medeltidstänkande rövhjärnor... I alla andra länder tycker man att vi svenskar är helt slut i huvudet som år efter år röstar på det parti som gett oss de högsta skatterna och den sämsta välfärden. Jag håller med till fullo! Det är ju hur som helst för sent att göra något åt nu... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidskatt.
Tillbaka
Topp