Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Skidskola(Snowboard)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="soja93" data-source="post: 1042256" data-attributes="member: 142391"><p>Asbra svar och tips, tack för det!</p><p>Har sett att vissa skolor kör med gopro och kan tänka mig att om man ser sina misstag så blir det mycket lättare att lära av dem.</p><p></p><p>Helt rätt även att åka ett par dagar då man alltid är lite rostig, ovan, feg de första dagarna!</p><p></p><p>Jag har även planerat att säsonga nästa år, så man kanske ska avvakta med lektionerna tills dess? Å andra sidan kan lite extra hjälp inte skada. Jag har ju redan lärt mig grunderna och om ingen hjälper mig nu så kommer jag nog inte lära mig särskilt mkt, hur mkt jag än åker, känns det som.</p><p></p><p>Men som sagt, tak för svar och keep em coming!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="soja93, post: 1042256, member: 142391"] Asbra svar och tips, tack för det! Har sett att vissa skolor kör med gopro och kan tänka mig att om man ser sina misstag så blir det mycket lättare att lära av dem. Helt rätt även att åka ett par dagar då man alltid är lite rostig, ovan, feg de första dagarna! Jag har även planerat att säsonga nästa år, så man kanske ska avvakta med lektionerna tills dess? Å andra sidan kan lite extra hjälp inte skada. Jag har ju redan lärt mig grunderna och om ingen hjälper mig nu så kommer jag nog inte lära mig särskilt mkt, hur mkt jag än åker, känns det som. Men som sagt, tak för svar och keep em coming! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Skidskola(Snowboard)
Tillbaka
Topp