Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidsresa så tidigt som möjligt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 353379" data-attributes="member: 40931"><p>Det är nog alltid lite halvrisky att åka till alperna första hälften av december.. Visst, glaciärorterna är väl öppna såklart, men kanske inte alltid så mycket mer kan jag tänka mig. (dvs några enstaka halvtrista pister uppe på en glaciär).</p><p></p><p>Har du cash är det nog ett bättre bet att åka över pölen till usa eller kanada... vart där vet jag inte riktigt var säsongen sätter igång tidigast, men nog är det väl tidigare än här alltid</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 353379, member: 40931"] Det är nog alltid lite halvrisky att åka till alperna första hälften av december.. Visst, glaciärorterna är väl öppna såklart, men kanske inte alltid så mycket mer kan jag tänka mig. (dvs några enstaka halvtrista pister uppe på en glaciär). Har du cash är det nog ett bättre bet att åka över pölen till usa eller kanada... vart där vet jag inte riktigt var säsongen sätter igång tidigast, men nog är det väl tidigare än här alltid [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidsresa så tidigt som möjligt?
Tillbaka
Topp