Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidsyndromet.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 1178" data-attributes="member: 10565"><p>Jag har ett stort problem.</p><p>Min kille har blivit så konstig på sistone. Igår tog han på sig sina äckliga skisockar , hanskar och glasögon. vad kommer han göra härnäst i sängen??</p><p>Kanske ta på sig hela utrustningen och bara öppna gylfen.</p><p>Hur ska jag tackla hans sjuka beteende. Eftersom ni håller på med skidor så kanske ni kan hjälpa mig??</p><p></p><p>Tacksam för svar///Sara</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 1178, member: 10565"] Jag har ett stort problem. Min kille har blivit så konstig på sistone. Igår tog han på sig sina äckliga skisockar , hanskar och glasögon. vad kommer han göra härnäst i sängen?? Kanske ta på sig hela utrustningen och bara öppna gylfen. Hur ska jag tackla hans sjuka beteende. Eftersom ni håller på med skidor så kanske ni kan hjälpa mig?? Tacksam för svar///Sara [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidsyndromet.
Tillbaka
Topp