Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidsyndromet.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 1179" data-attributes="member: 10565"><p>Han beter sig som vilken annan kille gör när han blir skidkåt..</p><p></p><p>Han har nu kommit till Fas 1:</p><p>Testar -"små grejorna"- och tittar om de passar..</p><p></p><p>Senare kommer han till Fas 2;</p><p>Då han tar på sig pjäxorna och knäpper sedan på sig skidorna och smeker stavarna (inomhus, såklart)...</p><p></p><p>Jag har hört talas om Fas 3 också men jag har aldrig kommit så långt..</p><p></p><p>Men det är lungt, han kommer i.a.f. inte att vilja ha 6 med dig i denna utrustning, nej nej..</p><p>Han är alldeles för upphettsad i sina skidkläder, så det räcker bra...</p><p></p><p>Mitt enda tips är och bjuda honom på en skidsemester!</p><p></p><p>Då lugnar symdromet ner sig (som för övrigt kallas, "j-vligt skidkåt symdromet").</p><p></p><p>LYCKA TILL!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 1179, member: 10565"] Han beter sig som vilken annan kille gör när han blir skidkåt.. Han har nu kommit till Fas 1: Testar -"små grejorna"- och tittar om de passar.. Senare kommer han till Fas 2; Då han tar på sig pjäxorna och knäpper sedan på sig skidorna och smeker stavarna (inomhus, såklart)... Jag har hört talas om Fas 3 också men jag har aldrig kommit så långt.. Men det är lungt, han kommer i.a.f. inte att vilja ha 6 med dig i denna utrustning, nej nej.. Han är alldeles för upphettsad i sina skidkläder, så det räcker bra... Mitt enda tips är och bjuda honom på en skidsemester! Då lugnar symdromet ner sig (som för övrigt kallas, "j-vligt skidkåt symdromet"). LYCKA TILL! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidsyndromet.
Tillbaka
Topp