Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidtestarhelg Sälen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JesperHayland" data-source="post: 1140404" data-attributes="member: 68270"><p>Idag var det bara Lisa och Gustav som var öppen i Lindvallen. sen barnbacken nere vid Gustav express, lilla knappliften.</p><p>Föret var åkbart men lite väl mycket is-kakor i backen! Förhoppningsvis löser det sig med kvällens pistning.</p><p></p><p>Jag köpte liftkort för 4 dagar och det var i alla fall 40% rabatt om man köpte det idag, vet dock inte om det kommer gälla imorgon.</p><p></p><p>Det som jag upplevde som ett stort minus idag var att baran örnenliften mellan Lisa och Gustavbacken var öppen. Den lyckas tyvärr inte svälja den mängd personer som var där idag.. man tycks heller inte vilja effektivisera kön med en singelkö som kan hoppa på där set blir ledigt med plats i ankarliften.. </p><p></p><p>Imorgon tror jag att stolsliften (Gustav express) är öppen eftersom att skidtester officiellt drar igång imorgon! </p><p>Glöm inte att ta med legitimation som ni pantsätter när ni lånar snowboard/skidor. </p><p></p><p>Jag lunchade inne på cafét och kan rekommendera ”lite mer” burgaren! Riiiikigt fräsch och god! Även här var det 20-30 minuter kö bara för att få beställa..</p><p></p><p>Puss på er!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JesperHayland, post: 1140404, member: 68270"] Idag var det bara Lisa och Gustav som var öppen i Lindvallen. sen barnbacken nere vid Gustav express, lilla knappliften. Föret var åkbart men lite väl mycket is-kakor i backen! Förhoppningsvis löser det sig med kvällens pistning. Jag köpte liftkort för 4 dagar och det var i alla fall 40% rabatt om man köpte det idag, vet dock inte om det kommer gälla imorgon. Det som jag upplevde som ett stort minus idag var att baran örnenliften mellan Lisa och Gustavbacken var öppen. Den lyckas tyvärr inte svälja den mängd personer som var där idag.. man tycks heller inte vilja effektivisera kön med en singelkö som kan hoppa på där set blir ledigt med plats i ankarliften.. Imorgon tror jag att stolsliften (Gustav express) är öppen eftersom att skidtester officiellt drar igång imorgon! Glöm inte att ta med legitimation som ni pantsätter när ni lånar snowboard/skidor. Jag lunchade inne på cafét och kan rekommendera ”lite mer” burgaren! Riiiikigt fräsch och god! Även här var det 20-30 minuter kö bara för att få beställa.. Puss på er! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidtestarhelg Sälen
Tillbaka
Topp