Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidtestarhelg - Vilken är störst och bäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 906719" data-attributes="member: 12152"><p>Jag håller med ovanstående nästan helt. Åre och Tandådalen är störst och bäst. På båda ställena är det enkelt och snabbt att beta igenom skidtälten och man är snart i liften igen. Trysil och Hemsedal är roliga, för där kan det dyka upp lite udda grejor som inte finns på de svenska testerna. </p><p></p><p>Men jag tar hellre Vemdalen än Lindvallen. Lindvallen är för flackt för att testa skidor, speciellt eftersom tälten brukar stå i botten på Gustavbacken. Men det brukar vara välbesökt av leverantörer. Vemdalen är kanske ur testsynpunkt lite mindre, men å andra sidan kan man testa skidorna i bättre åkning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 906719, member: 12152"] Jag håller med ovanstående nästan helt. Åre och Tandådalen är störst och bäst. På båda ställena är det enkelt och snabbt att beta igenom skidtälten och man är snart i liften igen. Trysil och Hemsedal är roliga, för där kan det dyka upp lite udda grejor som inte finns på de svenska testerna. Men jag tar hellre Vemdalen än Lindvallen. Lindvallen är för flackt för att testa skidor, speciellt eftersom tälten brukar stå i botten på Gustavbacken. Men det brukar vara välbesökt av leverantörer. Vemdalen är kanske ur testsynpunkt lite mindre, men å andra sidan kan man testa skidorna i bättre åkning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidtestarhelg - Vilken är störst och bäst?
Tillbaka
Topp