Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidtestarhelgen i Tandådalen 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 810140" data-attributes="member: 49358"><p>Well...det ligger mkt sanning i det vi sæger då? Har man en skida som ær 11cm bred och beter sig bra i pisten (till det man har tænkt att anvænda de till..lek/charge osv) så kan man væl till 90% av tillfællena tro att den skidan æven kommer gå bra i puder. Ditt resonemang håller inte helt i min værld. Friåkningsskidor på 11cm ær ofta mer eller mindre puderspecifika. Och funkar de då æven i pisten så ær bara det ett plus. Pistskidor som ska anvændas i pisten hør inte hemma i pudret alls om du frågar mig (før korta, smala, styva).</p><p>Så nej...det dær får du nog tænka om på. </p><p>Okej...vart ska vi åka med bladsen då? Du ska nog se att de flesta som ær relativt duktiga inte har några problem att hantera ett par skidor med de måtten. Dæremot hade jag inte velat stælla mig på ett par gamla DH skidor med oændlig skærning på och flex som en i-balk...burrrr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 810140, member: 49358"] Well...det ligger mkt sanning i det vi sæger då? Har man en skida som ær 11cm bred och beter sig bra i pisten (till det man har tænkt att anvænda de till..lek/charge osv) så kan man væl till 90% av tillfællena tro att den skidan æven kommer gå bra i puder. Ditt resonemang håller inte helt i min værld. Friåkningsskidor på 11cm ær ofta mer eller mindre puderspecifika. Och funkar de då æven i pisten så ær bara det ett plus. Pistskidor som ska anvændas i pisten hør inte hemma i pudret alls om du frågar mig (før korta, smala, styva). Så nej...det dær får du nog tænka om på. Okej...vart ska vi åka med bladsen då? Du ska nog se att de flesta som ær relativt duktiga inte har några problem att hantera ett par skidor med de måtten. Dæremot hade jag inte velat stælla mig på ett par gamla DH skidor med oændlig skærning på och flex som en i-balk...burrrr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidtestarhelgen i Tandådalen 2010
Tillbaka
Topp