Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidtestarhelgen i Tandådalen 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 812961" data-attributes="member: 46762"><p>jag kommer inte exakt ihåg hur mina är viktade, och jag orkar inte gräva fram skidorna och kolla, men... Mina skidor är ganska så mycket special-special. De är beställningsjobb (ihopbyggda efter någons specifika spec's) som någon med fina kontakter högt upp i Altenmarkt lyckats böna hit till Sverige. De är beställda att vara 190 långa, 27.5m radie, mjukaste flex i längsled. De är märkbart mjukare än vanliga GS-skidor och löjligt roliga att åka med tack vare att de biter något djävulskt om man trycker till. Det är inga som helst problem att få in brättet i svängen i.o.m. att de är så mjuka...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 812961, member: 46762"] jag kommer inte exakt ihåg hur mina är viktade, och jag orkar inte gräva fram skidorna och kolla, men... Mina skidor är ganska så mycket special-special. De är beställningsjobb (ihopbyggda efter någons specifika spec's) som någon med fina kontakter högt upp i Altenmarkt lyckats böna hit till Sverige. De är beställda att vara 190 långa, 27.5m radie, mjukaste flex i längsled. De är märkbart mjukare än vanliga GS-skidor och löjligt roliga att åka med tack vare att de biter något djävulskt om man trycker till. Det är inga som helst problem att få in brättet i svängen i.o.m. att de är så mjuka... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidtestarhelgen i Tandådalen 2010
Tillbaka
Topp