Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidtestarhelgen i Tandådalen 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 812962" data-attributes="member: 15091"><p>JL76: Jag kan inte mer än instämma med dina goda tankar. Klarar laggen puderlagg (100-130 mm) sig bra i förhållandena i Tandådalen, som ibland kan vara horribla, klarar de det mesta. I fint puder är jag inte det minsta orolig att mina puderlagg inte ska prestera hur bra som helst. Måhända att jag behöver anpassa min teknik en aning efter hur mycket och hur bra snön är men det är lätt fixat jämför med att försöka få en skida som inte vill svänga (oavsett fart och mängd dynamisk kant) att svänga.</p><p></p><p>Vill du testa fartstabiliteten kan du ju alltid köra rakt ner och hänga bak i pjuken, det verkar ju onekligen en hel del tro är ett bra sätt att testa fartstabilitet på =P.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 812962, member: 15091"] JL76: Jag kan inte mer än instämma med dina goda tankar. Klarar laggen puderlagg (100-130 mm) sig bra i förhållandena i Tandådalen, som ibland kan vara horribla, klarar de det mesta. I fint puder är jag inte det minsta orolig att mina puderlagg inte ska prestera hur bra som helst. Måhända att jag behöver anpassa min teknik en aning efter hur mycket och hur bra snön är men det är lätt fixat jämför med att försöka få en skida som inte vill svänga (oavsett fart och mängd dynamisk kant) att svänga. Vill du testa fartstabiliteten kan du ju alltid köra rakt ner och hänga bak i pjuken, det verkar ju onekligen en hel del tro är ett bra sätt att testa fartstabilitet på =P. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidtestarhelgen i Tandådalen 2010
Tillbaka
Topp