Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Skidtestarhelgen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bly84" data-source="post: 390236" data-attributes="member: 78195"><p>Tack för bra och snabba svar! Det var nåt i stil med att testerna är öppna mellan 9:30 och 14:30 jag ville veta, precis som du säger alwaysCrash så får jag se hur det blir den övriga tiden, eftersom det är 54h skidåkning i Vm8:an och dessutom årets första åkning som ligger framför är nog hyra alt lång omväg via örebro aktuellast. men nu vet jag, tack!</p><p></p><p>Så hummeln alt worldcup alltså, och bara för transport? Man kan alltså inte hoppas på pistad pelikansväng? Offpisten kanske inte räcker så här tidigt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bly84, post: 390236, member: 78195"] Tack för bra och snabba svar! Det var nåt i stil med att testerna är öppna mellan 9:30 och 14:30 jag ville veta, precis som du säger alwaysCrash så får jag se hur det blir den övriga tiden, eftersom det är 54h skidåkning i Vm8:an och dessutom årets första åkning som ligger framför är nog hyra alt lång omväg via örebro aktuellast. men nu vet jag, tack! Så hummeln alt worldcup alltså, och bara för transport? Man kan alltså inte hoppas på pistad pelikansväng? Offpisten kanske inte räcker så här tidigt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Skidtestarhelgen
Tillbaka
Topp