Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidtidning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Joint" data-source="post: 30242" data-attributes="member: 14232"><p>Att Åka skidor är en mindre bra tidning har många med mig redan konstaterat men nu när jag avslutat min prenumeration på Åka Skidor så har jag insett att jag behöver en skidtidning att läsa! Jag beställde därför 2 Freeskiing som är en mycket bra tidning men tyvärr så kommer den endast ut fyra gånger per år och aspirerar därför inte på att få mig som prenumerant! </p><p></p><p>Jag undrar därför om ni inte har något hett tips på någon skidtidning som är värd att läsas? Jag ser helst att tidningen är skriven på engelska och endast behandlar friåkning för folk med fast häl och inge portåkning!</p><p></p><p>//Joint da man</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Joint, post: 30242, member: 14232"] Att Åka skidor är en mindre bra tidning har många med mig redan konstaterat men nu när jag avslutat min prenumeration på Åka Skidor så har jag insett att jag behöver en skidtidning att läsa! Jag beställde därför 2 Freeskiing som är en mycket bra tidning men tyvärr så kommer den endast ut fyra gånger per år och aspirerar därför inte på att få mig som prenumerant! Jag undrar därför om ni inte har något hett tips på någon skidtidning som är värd att läsas? Jag ser helst att tidningen är skriven på engelska och endast behandlar friåkning för folk med fast häl och inge portåkning! //Joint da man [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidtidning
Tillbaka
Topp