Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidtips offpistbruk
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlrW" data-source="post: 466192" data-attributes="member: 87456"><p>Hallå i stugan!, tänkte köpa nya lagg inför säsongen men jag har svårt att hitta rätt. Jag kan inte så mycket om skidor. Jag hörde att FR skulle vara det bästa för den här typen av frågor så jag hoppas att det stämmer</p><p></p><p>Kort beskrivning av mig:</p><p>Jag väger 90kg och är 193cm, är ganska duktig åkare framförallt i pisten. Det är min första säsong men har dock åkt en del sen innan. Jag åker ganska aggressivt och svängigt, men tycker inte om parken. Jag har inte åkt på någon riktig fatski förut utan bara pistskidor. </p><p></p><p>Jag behöver en skida som är styv men ändå samtidigt svängig/lekfull och som har en midja på ca 105-115mm. Användningsområden är all typ av offpist, puder, skog, hårt, pucklar, </p><p>(jag gilla pucklar =P) vindpackat, vårsnö you name it. </p><p></p><p>mvvh</p><p></p><p>/LR</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlrW, post: 466192, member: 87456"] Hallå i stugan!, tänkte köpa nya lagg inför säsongen men jag har svårt att hitta rätt. Jag kan inte så mycket om skidor. Jag hörde att FR skulle vara det bästa för den här typen av frågor så jag hoppas att det stämmer Kort beskrivning av mig: Jag väger 90kg och är 193cm, är ganska duktig åkare framförallt i pisten. Det är min första säsong men har dock åkt en del sen innan. Jag åker ganska aggressivt och svängigt, men tycker inte om parken. Jag har inte åkt på någon riktig fatski förut utan bara pistskidor. Jag behöver en skida som är styv men ändå samtidigt svängig/lekfull och som har en midja på ca 105-115mm. Användningsområden är all typ av offpist, puder, skog, hårt, pucklar, (jag gilla pucklar =P) vindpackat, vårsnö you name it. mvvh /LR [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidtips offpistbruk
Tillbaka
Topp