Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidtips tack!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hepek" data-source="post: 232735" data-attributes="member: 69196"><p>Tjena!</p><p></p><p>Jag hade tänkt åka på skidsemester i österike men jag kan inte bestämma mig vilka skidor jag ska köpa, har inte så mycket pengar heller. Därför hade ja tänkt mig ett par begagnade skidor.</p><p>kollade på ett par Salomon Scream 10 Pilot som är 186cm o har Salomon S914 bindning. men jag är rädd att dem kommer bli lite väl långa? Jag är inte precis proffs på att åka och jag åker mestadels i pist. </p><p>Jag är 186 cm lång o väger ca 73 kg.</p><p>Hade varit bra om ni kunde ge förslag på skidor som skulle kunna passa mig tack!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hepek, post: 232735, member: 69196"] Tjena! Jag hade tänkt åka på skidsemester i österike men jag kan inte bestämma mig vilka skidor jag ska köpa, har inte så mycket pengar heller. Därför hade ja tänkt mig ett par begagnade skidor. kollade på ett par Salomon Scream 10 Pilot som är 186cm o har Salomon S914 bindning. men jag är rädd att dem kommer bli lite väl långa? Jag är inte precis proffs på att åka och jag åker mestadels i pist. Jag är 186 cm lång o väger ca 73 kg. Hade varit bra om ni kunde ge förslag på skidor som skulle kunna passa mig tack! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidtips tack!
Tillbaka
Topp