Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidtjuvar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mizze" data-source="post: 1139194" data-attributes="member: 156771"><p>Para ihop skidorna med polarnas och sprid ut dem utanför lunchrestaurangen. lämna dem inte utanför aprén. Alls. Någonsin. Förvara för guds skull laggen inomhus på natten, annars kan jag i princip garantera att du får börja morgonen med innovativa förbannelser och hyra nya. Lite beroende på var du ska och hur du bor, är vajerlås bra att ha. Tänk folkrikt ställe, typ stort lägenhetskomplex, med mycket veckisar där du bor - vajerlås även hemma. Privat och litet men med lås till skidförrådet- troligen mindre behov av vajerlås. Själv förvarar jag helst skidorna på balkongen, men det beror till stor del på att jag har ett närmast ohälsosamt förhållande till laggen (och så är de lite lagom anpassade). Skidor är dessutom mer eller mindre stöldbegärliga beroende på märke, ålder och bindning. Tänk efter var dina ligger och agera på det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mizze, post: 1139194, member: 156771"] Para ihop skidorna med polarnas och sprid ut dem utanför lunchrestaurangen. lämna dem inte utanför aprén. Alls. Någonsin. Förvara för guds skull laggen inomhus på natten, annars kan jag i princip garantera att du får börja morgonen med innovativa förbannelser och hyra nya. Lite beroende på var du ska och hur du bor, är vajerlås bra att ha. Tänk folkrikt ställe, typ stort lägenhetskomplex, med mycket veckisar där du bor - vajerlås även hemma. Privat och litet men med lås till skidförrådet- troligen mindre behov av vajerlås. Själv förvarar jag helst skidorna på balkongen, men det beror till stor del på att jag har ett närmast ohälsosamt förhållande till laggen (och så är de lite lagom anpassade). Skidor är dessutom mer eller mindre stöldbegärliga beroende på märke, ålder och bindning. Tänk efter var dina ligger och agera på det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidtjuvar
Tillbaka
Topp