Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidtransport på flyg till Kanada (AirCanada)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OscarP" data-source="post: 984419" data-attributes="member: 137379"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag ska flyga till Calgary i vinter, och har lite funderingar hur jag ska göra med skidorna.</p><p></p><p>Flyger Sas första planet till London, och därifrån med Aircanada hela vägen till Calgary</p><p></p><p>Enligt Air Canadas hemsida så står det man inte får packa något i sin skidväska än just skidor, och samma sak</p><p>gällande pjäxbagen.</p><p></p><p>Men i och med jag hade tänkt åka med en mjuk skidväska, så vill jag ju vaddera skidorna med lite kläder, och samtidigt bli av med bagage. </p><p></p><p>Har ni någon erfarenhet hur Air Canada ställer sig till det. Är dom så hårda att dom kan neka en att ta med väskan med kläder i, eller brukar det vara lugnt?</p><p></p><p>Och bör man även kontakta SAS (om dom nu inte går i konkurs), så att inte dom kan ha andra regler än Air Canada, så att man får strul direkt på Kastrup?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OscarP, post: 984419, member: 137379"] Hej! Jag ska flyga till Calgary i vinter, och har lite funderingar hur jag ska göra med skidorna. Flyger Sas första planet till London, och därifrån med Aircanada hela vägen till Calgary Enligt Air Canadas hemsida så står det man inte får packa något i sin skidväska än just skidor, och samma sak gällande pjäxbagen. Men i och med jag hade tänkt åka med en mjuk skidväska, så vill jag ju vaddera skidorna med lite kläder, och samtidigt bli av med bagage. Har ni någon erfarenhet hur Air Canada ställer sig till det. Är dom så hårda att dom kan neka en att ta med väskan med kläder i, eller brukar det vara lugnt? Och bör man även kontakta SAS (om dom nu inte går i konkurs), så att inte dom kan ha andra regler än Air Canada, så att man får strul direkt på Kastrup? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidtransport på flyg till Kanada (AirCanada)
Tillbaka
Topp