Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidtrip till sydamerika juli-september
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andreasaronsson" data-source="post: 112295" data-attributes="member: 35572"><p>Tjenna!</p><p>sitter och planerar för att åka till Argentina/Chile för att åka utför till sommaren.</p><p>Planerar att åka runt bland en del orter framför allt i Argentina.</p><p>Tanken nu var även att ta med tältet för att kunna gå på en del turer utanför systemen. </p><p>Håller på att samla ihop info om det nu.</p><p>Flyget går antingen till Buenos Aires eller Santiago.</p><p>Jag har tidigare varit i sydamerika fast då under deras sommarhalvår. </p><p>Har en del vänner i Cordoba i Argentina så hoppas att få info från dom inom kort. Eventuellt så funderar jag på om det skulle fungera att hyra/låna en bil.</p><p></p><p>Sugen på att följa med? just nu så är det bara jag..</p><p>Så hör av dig så kan vi snackas vid!</p><p>Avresan är planerad i början av juli, hemresa ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andreasaronsson, post: 112295, member: 35572"] Tjenna! sitter och planerar för att åka till Argentina/Chile för att åka utför till sommaren. Planerar att åka runt bland en del orter framför allt i Argentina. Tanken nu var även att ta med tältet för att kunna gå på en del turer utanför systemen. Håller på att samla ihop info om det nu. Flyget går antingen till Buenos Aires eller Santiago. Jag har tidigare varit i sydamerika fast då under deras sommarhalvår. Har en del vänner i Cordoba i Argentina så hoppas att få info från dom inom kort. Eventuellt så funderar jag på om det skulle fungera att hyra/låna en bil. Sugen på att följa med? just nu så är det bara jag.. Så hör av dig så kan vi snackas vid! Avresan är planerad i början av juli, hemresa ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidtrip till sydamerika juli-september
Tillbaka
Topp