Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Skidtröjor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 535912" data-attributes="member: 53337"><p>tycker också jag att ni borde dumpa e,steeze och bara kalla det Steeze eller något sånt..</p><p></p><p>vi har redan Edoggo.. de räcker!..</p><p></p><p>designsen är nice! men kan göras om lite mera! tex "kossan mu" känns jävligt random.. ? vad och vilka inriktar ni er mot? jibbers? isåfall bör ni kanske tänka igenom lite om ni verkligen vill göra så många tees direkt.. börja med 2-3 kanske och se om de säljer, sen utvecklar ni det!</p><p></p><p>verkar intressant! men kan tänkas igenom ytterligare lite! grymt med folk som är intresserade iallafall!</p><p></p><p>Har ni skickat in något bidrag till freeerides T-shirt tävling? ni borde ta den med Peace tecknet och skidåkaren, centrera den bilden mitt på bröstet och förstora lite.. sen skicka in som ett tävlingsbidrag! skulle kunna gå långt!</p><p></p><p>info om tävlingen finns här: <a href="https://www.freeride.se/t-shirt/" target="_blank">https://www.freeride.se/t-shirt/</a></p><p></p><p>lycka till med företaget och allt annat! =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 535912, member: 53337"] tycker också jag att ni borde dumpa e,steeze och bara kalla det Steeze eller något sånt.. vi har redan Edoggo.. de räcker!.. designsen är nice! men kan göras om lite mera! tex "kossan mu" känns jävligt random.. ? vad och vilka inriktar ni er mot? jibbers? isåfall bör ni kanske tänka igenom lite om ni verkligen vill göra så många tees direkt.. börja med 2-3 kanske och se om de säljer, sen utvecklar ni det! verkar intressant! men kan tänkas igenom ytterligare lite! grymt med folk som är intresserade iallafall! Har ni skickat in något bidrag till freeerides T-shirt tävling? ni borde ta den med Peace tecknet och skidåkaren, centrera den bilden mitt på bröstet och förstora lite.. sen skicka in som ett tävlingsbidrag! skulle kunna gå långt! info om tävlingen finns här: [URL]https://www.freeride.se/t-shirt/[/URL] lycka till med företaget och allt annat! =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Skidtröjor!
Tillbaka
Topp