Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidtyp??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Herbenmeyer" data-source="post: 29858" data-attributes="member: 11721"><p>Hej,</p><p></p><p>Har länge gått o grubblat på vilka skidor jag ska köpa och har svårt för att bestämma mig. Har varit i minst et dussin affärer och sett att många nya skidor har nån x-liknande symbol fram på skidan, gjort av plast eller nånting. Är det nån som skulle kunna förklara vad detta är för nåt och om det är bra för nånting i åkningen???</p><p>//Adam</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Herbenmeyer, post: 29858, member: 11721"] Hej, Har länge gått o grubblat på vilka skidor jag ska köpa och har svårt för att bestämma mig. Har varit i minst et dussin affärer och sett att många nya skidor har nån x-liknande symbol fram på skidan, gjort av plast eller nånting. Är det nån som skulle kunna förklara vad detta är för nåt och om det är bra för nånting i åkningen??? //Adam [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidtyp??
Tillbaka
Topp