Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval: Allround.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 297839" data-attributes="member: 57206"><p>Har tittat och läst recesioner på lite olika skidor.</p><p>Rossignol Scratch BC WRS ser ut att ha väldigt bra recensioner och verkar inte vara allt för dyra. Dock har dom en radie på 21 m som kanske är lite för mkt. </p><p></p><p>Hendryx Voodoo Child har ju fått väldigt bra recensioner och har en radie på 13 m (162 cm) och 15 m (172 cm) dock är jag rädd att dessa skidor är lite för dyra, sen är dom svåra att få tag på också? Så om det ska bli ett par sånna måste jag nog köpa en ett år gammal modell. Inte för att det är ngt negativt men kan ju bli svårt att få tag på?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 297839, member: 57206"] Har tittat och läst recesioner på lite olika skidor. Rossignol Scratch BC WRS ser ut att ha väldigt bra recensioner och verkar inte vara allt för dyra. Dock har dom en radie på 21 m som kanske är lite för mkt. Hendryx Voodoo Child har ju fått väldigt bra recensioner och har en radie på 13 m (162 cm) och 15 m (172 cm) dock är jag rädd att dessa skidor är lite för dyra, sen är dom svåra att få tag på också? Så om det ska bli ett par sånna måste jag nog köpa en ett år gammal modell. Inte för att det är ngt negativt men kan ju bli svårt att få tag på? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval: Allround.
Tillbaka
Topp