Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval: Allround.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 355806" data-attributes="member: 33485"><p>Bah, i mitt någorlunda (läs skitfull) onyktra tillstånd tycker jag, som vanligt, att du ska gå på längsta och styvaste modellen. Jag tror stenhårt på prophet90 fast prophet fast i 100 utförandet!</p><p></p><p>Kom ihåg att alt upp till 110 mm midja är allround och allt under 190 cm är kindergarten!''</p><p></p><p>Bah, 12 i DIN räcker ine långt, min 80 svärmor kör ju på det. Minst 14 ska det vara. Jag slår ett slag för salomons bindningar som jag trivs kung med, lätt att sätta trekkers på med...</p><p></p><p>Återkommer i ett mer nykter tillstån. Fan vad litet tangentbordet är nu...</p><p></p><p>Störst är bäst</p><p></p><p></p><p>/eder betvingade fylletratt i etern.. eller kajplats, vem f*n bryr sig?</p><p>återkommer som sagt när jag har mina hjärnceller någon annanstans</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 355806, member: 33485"] Bah, i mitt någorlunda (läs skitfull) onyktra tillstånd tycker jag, som vanligt, att du ska gå på längsta och styvaste modellen. Jag tror stenhårt på prophet90 fast prophet fast i 100 utförandet! Kom ihåg att alt upp till 110 mm midja är allround och allt under 190 cm är kindergarten!'' Bah, 12 i DIN räcker ine långt, min 80 svärmor kör ju på det. Minst 14 ska det vara. Jag slår ett slag för salomons bindningar som jag trivs kung med, lätt att sätta trekkers på med... Återkommer i ett mer nykter tillstån. Fan vad litet tangentbordet är nu... Störst är bäst /eder betvingade fylletratt i etern.. eller kajplats, vem f*n bryr sig? återkommer som sagt när jag har mina hjärnceller någon annanstans [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval: Allround.
Tillbaka
Topp