Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval, Atomic Automatic 117 15/16 Står sig bra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="krussidul" data-source="post: 1069863" data-attributes="member: 156606"><p>Vet inte om detta är till hjälp men jag har erfarenhet av årets modell av 102:an. Den köpte jag innan säsongen. Den är jag riktigt nöjd med. Håller sig mkt bra i pisten men även riktigt bra utanför, enligt mig en utmärkt skida om man inte vill lägga 6000+ på det. </p><p></p><p>Vad jag har känt så har det inte varit några problem med mina skidor i högre hastigheter eller i uppkört. Kan dock inte erkänna att jag har någon erfarnhet av de andra du skriver om så kan inte jämföra dessa.</p><p></p><p>Som sagt, inte erfarenhet av exakt den modellen utan den smalare och den är jag mycket nöjd med!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="krussidul, post: 1069863, member: 156606"] Vet inte om detta är till hjälp men jag har erfarenhet av årets modell av 102:an. Den köpte jag innan säsongen. Den är jag riktigt nöjd med. Håller sig mkt bra i pisten men även riktigt bra utanför, enligt mig en utmärkt skida om man inte vill lägga 6000+ på det. Vad jag har känt så har det inte varit några problem med mina skidor i högre hastigheter eller i uppkört. Kan dock inte erkänna att jag har någon erfarnhet av de andra du skriver om så kan inte jämföra dessa. Som sagt, inte erfarenhet av exakt den modellen utan den smalare och den är jag mycket nöjd med! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval, Atomic Automatic 117 15/16 Står sig bra?
Tillbaka
Topp