Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval för Engelberg..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ogi-June" data-source="post: 1032942" data-attributes="member: 138200"><p>Eftersom jag skall med och har dividerat detta, så kan hjälpa till på det officiella planet åtminstone med ett par strykningar.</p><p>1. Stryk Gubbar. </p><p>2. Stryk 1, 4, 5, 6 ( inget övertygande gott har nämnts om dessa inför resan. (Hur mina 115 kommer att vara kommer du ju se)</p><p> Återstår 2 par. Detta beslut tar du på fredag alt. Båda paren. Men den som det alltid pratas gott om när det skall köttas eller </p><p> Är sämre före ( för många ) så är det ju Cochisen som alltid behagar dig. Då jag tror att det är ett säkert kort.</p><p> </p><p>Skulle de mot all förmodan bli något " JAPOW " ja då antar jag även denna funkar förträffligt då du känner skidan bättre än låt säga R2 122 som I sin tur är ett givet val för många ( även Nocta ) . Men risken att det blir något JAPOW bedömer jag som liten. Lika liten som att du skulle vara ånger på att du valde just [ ~Kotjisen ].</p><p>Det vankas ju snö till trots om man skall tro väderrapport & Bergfhurern , när väl den snön fallit jag då har ja förstått att det gäller att ligga i för att få vara med och leka.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ogi-June, post: 1032942, member: 138200"] Eftersom jag skall med och har dividerat detta, så kan hjälpa till på det officiella planet åtminstone med ett par strykningar. 1. Stryk Gubbar. 2. Stryk 1, 4, 5, 6 ( inget övertygande gott har nämnts om dessa inför resan. (Hur mina 115 kommer att vara kommer du ju se) Återstår 2 par. Detta beslut tar du på fredag alt. Båda paren. Men den som det alltid pratas gott om när det skall köttas eller Är sämre före ( för många ) så är det ju Cochisen som alltid behagar dig. Då jag tror att det är ett säkert kort. Skulle de mot all förmodan bli något " JAPOW " ja då antar jag även denna funkar förträffligt då du känner skidan bättre än låt säga R2 122 som I sin tur är ett givet val för många ( även Nocta ) . Men risken att det blir något JAPOW bedömer jag som liten. Lika liten som att du skulle vara ånger på att du valde just [ ~Kotjisen ]. Det vankas ju snö till trots om man skall tro väderrapport & Bergfhurern , när väl den snön fallit jag då har ja förstått att det gäller att ligga i för att få vara med och leka..... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval för Engelberg..
Tillbaka
Topp