Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
skidval för första bummarsäsongen... (resonemang)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dutchess" data-source="post: 153978"><p>MnO: No shit att det är min bror :D </p><p>Alla:är medveten om att det finns mkt att läsa om val av skida i andra trådar, (därför är jag extra glad att ni ändå svarat) men jag hittade inget utifrån min kroppstyp och jag vill ogärna rippa rätt av från råd skrivna ihop med andra grundförutsättningar.</p><p>Peter_K: tack för länkarna =). jag har även jag en förestående tenta, så det här känns farligt. Vad har jag gett mig in på?</p><p></p><p></p><p>citerar broman: "köp riktigt breda och långa lagg annars kommer du ångra dig"</p><p></p><p></p><p>Nu känns det lite klarare om vad som ÄR långt och brett i förhållande till min kropp och vad som är för kort resp för långt (och inte minst styvhetsfaktorn). Oh, det ska bli så jäkla kul att provhyra nu! slänger bara in ett kort svar såhär innan när & fjärran. Det kommer säkert följdfrågor men nu hinner jag inte formulera dem...återkommer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dutchess, post: 153978"] MnO: No shit att det är min bror :D Alla:är medveten om att det finns mkt att läsa om val av skida i andra trådar, (därför är jag extra glad att ni ändå svarat) men jag hittade inget utifrån min kroppstyp och jag vill ogärna rippa rätt av från råd skrivna ihop med andra grundförutsättningar. Peter_K: tack för länkarna =). jag har även jag en förestående tenta, så det här känns farligt. Vad har jag gett mig in på? citerar broman: "köp riktigt breda och långa lagg annars kommer du ångra dig" Nu känns det lite klarare om vad som ÄR långt och brett i förhållande till min kropp och vad som är för kort resp för långt (och inte minst styvhetsfaktorn). Oh, det ska bli så jäkla kul att provhyra nu! slänger bara in ett kort svar såhär innan när & fjärran. Det kommer säkert följdfrågor men nu hinner jag inte formulera dem...återkommer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
skidval för första bummarsäsongen... (resonemang)
Tillbaka
Topp