Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
skidval för första bummarsäsongen... (resonemang)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dutchess" data-source="post: 153986"><p>HitMe: jag tycker du sammanfattar det hela toppenbra. När jag köpte mina nuvarande skidor så var jag tveksam till om jag skulle ta den modellen eller gå ner ett steg i styvhet. De var ett ganska stort steg uppåt för mig, då. Men jag resonerade som så att jag kan väl växa i dem. Var dock lite "ängslig" att jag inte skulle orka stå på flera dagar i sträck (jag hade bara provåkt dem i tre åk) och undrade ända in i det sista om jag inte gjort ngt dumt. Men tvärtom; efter bara ett par dagar tyckte jag nästan att jag kunde tagit en ÄNNU styvare skida. Där ser man. </p><p></p><p>Det gäller att tänka lagom mkt fram i tiden antar jag...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dutchess, post: 153986"] HitMe: jag tycker du sammanfattar det hela toppenbra. När jag köpte mina nuvarande skidor så var jag tveksam till om jag skulle ta den modellen eller gå ner ett steg i styvhet. De var ett ganska stort steg uppåt för mig, då. Men jag resonerade som så att jag kan väl växa i dem. Var dock lite "ängslig" att jag inte skulle orka stå på flera dagar i sträck (jag hade bara provåkt dem i tre åk) och undrade ända in i det sista om jag inte gjort ngt dumt. Men tvärtom; efter bara ett par dagar tyckte jag nästan att jag kunde tagit en ÄNNU styvare skida. Där ser man. Det gäller att tänka lagom mkt fram i tiden antar jag... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
skidval för första bummarsäsongen... (resonemang)
Tillbaka
Topp