Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval - hälften i pisten, hälften utanför!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="catafish" data-source="post: 825183" data-attributes="member: 118124"><p>Hej, nu närmar ju sig skidsäsongen och här står jag med alltför korta skidor som börjar skaka när jag kör för hårt när jag är för tung för skidorna. Dethär är första 'seriösa' skidvalet jag kommer att göra och jag har som mål att göra ett så bra val som möjligt och kunna åka på skidorna flera, flera år till!</p><p></p><p>Nu till saken...</p><p>Min längd är 192 centimeter och min vikt 98 kg. När jag åker i pisten hoppar jag relativt mycket och leker på, utanför pisten kör jag, jaa utanför pisten! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Men nu har jag ingen aning om vilken skida jag ska välja, att den är uppböjd i båda ändorna är ett måste <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Budgeten ligger på runt 4500 kronor och då skulle bindningen få vara med också! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Vilken skida ska jag välja !?!?! Tacksam för svar!</p><p></p><p>Mvh Kevin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="catafish, post: 825183, member: 118124"] Hej, nu närmar ju sig skidsäsongen och här står jag med alltför korta skidor som börjar skaka när jag kör för hårt när jag är för tung för skidorna. Dethär är första 'seriösa' skidvalet jag kommer att göra och jag har som mål att göra ett så bra val som möjligt och kunna åka på skidorna flera, flera år till! Nu till saken... Min längd är 192 centimeter och min vikt 98 kg. När jag åker i pisten hoppar jag relativt mycket och leker på, utanför pisten kör jag, jaa utanför pisten! :) Men nu har jag ingen aning om vilken skida jag ska välja, att den är uppböjd i båda ändorna är ett måste :) Budgeten ligger på runt 4500 kronor och då skulle bindningen få vara med också! :) Vilken skida ska jag välja !?!?! Tacksam för svar! Mvh Kevin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval - hälften i pisten, hälften utanför!
Tillbaka
Topp