Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval - hälften i pisten, hälften utanför!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zell360" data-source="post: 828170" data-attributes="member: 118248"><p>Hoppas jag kan låna denna tråden lite. Var inne i en fransk skidaffär idag som sa att ett par line 100 var alldeles för korta för mig, samma längd (193cm) och lite lättare 85kg än catafish. Kan en skida på 100 i midjan och en längd runt 185 vara tillräckligt för att få tillräckligt flyt i pudret? Eller skall man se sig om efter ett par andra skidor? Hade tänkt att sätta på en Baron bindning på så vikten skall gärna vara så låg som möjligt. Här nere vill alla sälja in Mantran men den känns lite förlegad kanske??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zell360, post: 828170, member: 118248"] Hoppas jag kan låna denna tråden lite. Var inne i en fransk skidaffär idag som sa att ett par line 100 var alldeles för korta för mig, samma längd (193cm) och lite lättare 85kg än catafish. Kan en skida på 100 i midjan och en längd runt 185 vara tillräckligt för att få tillräckligt flyt i pudret? Eller skall man se sig om efter ett par andra skidor? Hade tänkt att sätta på en Baron bindning på så vikten skall gärna vara så låg som möjligt. Här nere vill alla sälja in Mantran men den känns lite förlegad kanske?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval - hälften i pisten, hälften utanför!
Tillbaka
Topp