Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
skidval..helt lost
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rose_N" data-source="post: 359525" data-attributes="member: 55773"><p>Hello alla medlemar!</p><p>Är trött på att dela skidor med min pappa och ska köpa ett par nya; och Har lite olika funderingar om valet! är en Medel/avancerad åkare som åker runt 3v per ibland mer</p><p>åker mkt i sverige och det har tidigare mest varit pist men ska åka mer offpist nu.</p><p>är 193 lång och väger runt 98 kg..Förra säsongen åkte jag Völkl Mantra (184 cm långa) och tyckte dom var riktigt bra.</p><p></p><p>har funderat på dessa skidor lite löst</p><p>Völkl Gotama (kan få dessa för ett bra pris)</p><p>Völkl Mantra</p><p>Dynastar Pro Rider</p><p>Stöckli Stormrider 88</p><p></p><p>så vad har skidorna för fördelar/nackdelar..ös på</p><p></p><p>MVH Rose_N</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rose_N, post: 359525, member: 55773"] Hello alla medlemar! Är trött på att dela skidor med min pappa och ska köpa ett par nya; och Har lite olika funderingar om valet! är en Medel/avancerad åkare som åker runt 3v per ibland mer åker mkt i sverige och det har tidigare mest varit pist men ska åka mer offpist nu. är 193 lång och väger runt 98 kg..Förra säsongen åkte jag Völkl Mantra (184 cm långa) och tyckte dom var riktigt bra. har funderat på dessa skidor lite löst Völkl Gotama (kan få dessa för ett bra pris) Völkl Mantra Dynastar Pro Rider Stöckli Stormrider 88 så vad har skidorna för fördelar/nackdelar..ös på MVH Rose_N [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
skidval..helt lost
Tillbaka
Topp