Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval - Inspirerat av alla dessa politiker.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 192061" data-attributes="member: 59533"><p>Jag gjorde efter många månaders tveksamheter valet att gå på Gotama 06/07 i 190. Detta känns som en rejäl skida som har exakt de åkegenskaper jag vill åt. Puderåkning med lite klipphopp samt en del brännande på baksidan berget.</p><p>Det råkar till och med vara så att vinnaren av NM i Big Mountain hade sina till salu så jag slog till på dem. Detta tycker jag bevisar att de är skidor av klass som gör sitt jobb.</p><p>Självklart finns det många liknande skidor, men som du själv säger. Jag hade heller ALDRIG hört något negativt om Gotaman så det blev den...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 192061, member: 59533"] Jag gjorde efter många månaders tveksamheter valet att gå på Gotama 06/07 i 190. Detta känns som en rejäl skida som har exakt de åkegenskaper jag vill åt. Puderåkning med lite klipphopp samt en del brännande på baksidan berget. Det råkar till och med vara så att vinnaren av NM i Big Mountain hade sina till salu så jag slog till på dem. Detta tycker jag bevisar att de är skidor av klass som gör sitt jobb. Självklart finns det många liknande skidor, men som du själv säger. Jag hade heller ALDRIG hört något negativt om Gotaman så det blev den... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval - Inspirerat av alla dessa politiker.
Tillbaka
Topp