Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidval mellan 3 par skidor,
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 477480" data-attributes="member: 53337"><p>jag har åkt extrem villain en säsong nu.. och enligt mina erfarenheter så är det en av dom roligare skidorna jag åkt på!</p><p></p><p>snackade med dom som står bakom skidan å dom sa såhär:</p><p>Twintips är gjorda för att köra sönder på rails, hoppa och leka med, och då är de onödigt att lägga ut 5000:- för att köra sönder dom!</p><p></p><p>Därför har dom använt lite annorlunda material som är mycket billigare att tillverka skidor i och pressat ner priset till 3000:-. eftersom att man inte ska behöva betala svinmycke å köra sönder dom direkt endå..</p><p></p><p>Dom är mjuka å asroliga att åka på, lite ovant i början eftersom att dom är symetriska och lika bred tail som nose, så i pisten känns de konstigt första dagen.. men när man vant sig är dom hur sköna som helst! Och nu talar jag av min egen erfarenhet.. andra kanske upplever detta annorlunda!</p><p></p><p>har inte testat dom andra skidorna å kan inte säga så mycket om dom.. men ska du köpa en skida att jibba med så är villains asbra pga just det låga priset och att den är symetriskt å gör sw åkning lättare, + att den är mjuk som fan å går att jibba mera med än en styv skida då den blir mera lekfull!</p><p></p><p>thats just my oppinion.. hoppas du hittar något du blir nöjd med!</p><p>Kör hårt!</p><p>/jeppe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 477480, member: 53337"] jag har åkt extrem villain en säsong nu.. och enligt mina erfarenheter så är det en av dom roligare skidorna jag åkt på! snackade med dom som står bakom skidan å dom sa såhär: Twintips är gjorda för att köra sönder på rails, hoppa och leka med, och då är de onödigt att lägga ut 5000:- för att köra sönder dom! Därför har dom använt lite annorlunda material som är mycket billigare att tillverka skidor i och pressat ner priset till 3000:-. eftersom att man inte ska behöva betala svinmycke å köra sönder dom direkt endå.. Dom är mjuka å asroliga att åka på, lite ovant i början eftersom att dom är symetriska och lika bred tail som nose, så i pisten känns de konstigt första dagen.. men när man vant sig är dom hur sköna som helst! Och nu talar jag av min egen erfarenhet.. andra kanske upplever detta annorlunda! har inte testat dom andra skidorna å kan inte säga så mycket om dom.. men ska du köpa en skida att jibba med så är villains asbra pga just det låga priset och att den är symetriskt å gör sw åkning lättare, + att den är mjuk som fan å går att jibba mera med än en styv skida då den blir mera lekfull! thats just my oppinion.. hoppas du hittar något du blir nöjd med! Kör hårt! /jeppe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidval mellan 3 par skidor,
Tillbaka
Topp