Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval, Nordica Patron 185 alt Extrem Opinion 108 186!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1073402" data-attributes="member: 149275"><p>Värt att kolla på kanske är faction CT 3.0? Testade i st Anton, jäkligt rolig och ganska stabil. Det är en väldigt lätt skida så därmed lätt att få med sig. Dock större radie än opinion, men rocker i tip och tail gjorde dem svängiga. Jag tycker iofs opinion blir lite väl svängig.</p><p></p><p>Jag hade tyvärr velat testa en längre modell på CT (192) snarare än 186 så jag slog till på en BC Corvus som var stabil men ändå rolig (och tror lite mjukare än opinion charger).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1073402, member: 149275"] Värt att kolla på kanske är faction CT 3.0? Testade i st Anton, jäkligt rolig och ganska stabil. Det är en väldigt lätt skida så därmed lätt att få med sig. Dock större radie än opinion, men rocker i tip och tail gjorde dem svängiga. Jag tycker iofs opinion blir lite väl svängig. Jag hade tyvärr velat testa en längre modell på CT (192) snarare än 186 så jag slog till på en BC Corvus som var stabil men ändå rolig (och tror lite mjukare än opinion charger). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval, Nordica Patron 185 alt Extrem Opinion 108 186!?
Tillbaka
Topp