Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval, Nordica Patron 185 alt Extrem Opinion 108 186!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="krokodi1" data-source="post: 1074046" data-attributes="member: 148396"><p>Ser schysst ut nostar!</p><p></p><p>Om jag förstår den här tråden rätt är det mer värt att köpa opinion 108 i originalutförande än i kilofiber, om huvudsyftet med skidan inte är att köra techbindningar och tura, utan att montera Marker tour epf 12 för att kunna tura när andan och möjligheterna tillåter? Alltså att oftare köra offpist i närheten av liftsystemet än att göra långa turer. Får jag en bättre skida för mina syften i original även om priset är oväsentligt, eller kan jag köra på kolfibervarianten?</p><p></p><p>Och jag som är 176 cm och väger 65 kilo borde klara mig med en skida på 179 cm, eller hur?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="krokodi1, post: 1074046, member: 148396"] Ser schysst ut nostar! Om jag förstår den här tråden rätt är det mer värt att köpa opinion 108 i originalutförande än i kilofiber, om huvudsyftet med skidan inte är att köra techbindningar och tura, utan att montera Marker tour epf 12 för att kunna tura när andan och möjligheterna tillåter? Alltså att oftare köra offpist i närheten av liftsystemet än att göra långa turer. Får jag en bättre skida för mina syften i original även om priset är oväsentligt, eller kan jag köra på kolfibervarianten? Och jag som är 176 cm och väger 65 kilo borde klara mig med en skida på 179 cm, eller hur? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval, Nordica Patron 185 alt Extrem Opinion 108 186!?
Tillbaka
Topp