Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval - Rossignol Zenith Z10 Multix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="maxen6" data-source="post: 528813" data-attributes="member: 90079"><p>Själv ägare till ett par rossignol Mutix z10.kört på de sen förra säsongen då de var helt nya. åker på både regular arms och stiff titanium. </p><p></p><p>kan säga att det märks en klar och tydlig skillnad mellan de olika armarna och du märker markant hur skidan ändrar sina egenskaper i fartstabilitet och flex.</p><p>fördelen är att du kan kombinea alla olika armar precis hur du vill, för stunden kör jag med poswer stiff längst fram och regular bak,då jag tycker om när skidan "glider" med mer där bak än att den trycker ifrån hur man kan förklara.</p><p></p><p>eftersom du får denna skidan till ett schysst pris så skulle jag inte tveka!</p><p></p><p>några andra godisbitar som finns och som jag skulle rekomendera är följande:</p><p></p><p>rossignol cx70</p><p>fischer progressor 9+</p><p></p><p>//max</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="maxen6, post: 528813, member: 90079"] Själv ägare till ett par rossignol Mutix z10.kört på de sen förra säsongen då de var helt nya. åker på både regular arms och stiff titanium. kan säga att det märks en klar och tydlig skillnad mellan de olika armarna och du märker markant hur skidan ändrar sina egenskaper i fartstabilitet och flex. fördelen är att du kan kombinea alla olika armar precis hur du vill, för stunden kör jag med poswer stiff längst fram och regular bak,då jag tycker om när skidan "glider" med mer där bak än att den trycker ifrån hur man kan förklara. eftersom du får denna skidan till ett schysst pris så skulle jag inte tveka! några andra godisbitar som finns och som jag skulle rekomendera är följande: rossignol cx70 fischer progressor 9+ //max [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval - Rossignol Zenith Z10 Multix?
Tillbaka
Topp