Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidval?! SNÄLLA SVARA SNABBT SALOMON, ATOMIC
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pl0PPEN" data-source="post: 581944" data-attributes="member: 75663"><p>jag ska beställa skidor imorn och jag vet inte vilka?!</p><p>alternativen är </p><p>salomon the dumont</p><p>salomon suspect</p><p>atomic punx</p><p>atomic patient </p><p></p><p>jag har åkt på atomic urban punx 07 08 och dem har vart jävligt sköna !</p><p>mjuka och hållbara men jag letar efter en kanske lite fetare skida ...</p><p>isf finns bara atomic patient men jag åker inte mkt puder så jag undrar om det e värt de?!</p><p>jag åker park 24/7 fast ibland typ 10 ggr om året blire nån vandring ut i pudret och det är ju kul men om jag köper en fet twintip, kmr det förstöra park känslan?!</p><p></p><p>dem jag e mest sugen på är salomon suspect elr atomic punx</p><p>atomic punx ska vara mjuka och ganska slim liksom så de e ju lite bra för pisten också ..</p><p>men jag vet inte så mkt om suspect ?!</p><p>min bror köpte ett par förra året och dem gick av så kanske inte :/</p><p></p><p>HJÄLP!?!?!?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pl0PPEN, post: 581944, member: 75663"] jag ska beställa skidor imorn och jag vet inte vilka?! alternativen är salomon the dumont salomon suspect atomic punx atomic patient jag har åkt på atomic urban punx 07 08 och dem har vart jävligt sköna ! mjuka och hållbara men jag letar efter en kanske lite fetare skida ... isf finns bara atomic patient men jag åker inte mkt puder så jag undrar om det e värt de?! jag åker park 24/7 fast ibland typ 10 ggr om året blire nån vandring ut i pudret och det är ju kul men om jag köper en fet twintip, kmr det förstöra park känslan?! dem jag e mest sugen på är salomon suspect elr atomic punx atomic punx ska vara mjuka och ganska slim liksom så de e ju lite bra för pisten också .. men jag vet inte så mkt om suspect ?! min bror köpte ett par förra året och dem gick av så kanske inte :/ HJÄLP!?!?!? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidval?! SNÄLLA SVARA SNABBT SALOMON, ATOMIC
Tillbaka
Topp