Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval till Japan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bonumm" data-source="post: 995146" data-attributes="member: 98751"><p>Hej!</p><p></p><p>Drar till Japan nu till veckan och kan bara ta med ett par skidor, så nu måste jag välja vilka skidor som ska med. Kommer att åka där i 7st dagar och mestadels i skog. Har att välja på mellan DPS 112RP och DPS 138. Har aldrig åkt på mina 138:or och är lite orolig för hur de går i tät skog, svänger de runt lätt osv. Mina 112:or har jag åkt jäkligt mycket med och känner mig helt säkra på dessa. 112:orna funkar bra i skog men tycker de bromsar lite i djupt puder. Har hudar till 112:orna också men tvivlar på att vi kommer att tura något.</p><p></p><p>Så vad skulle ni välja om ni vore mig?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bonumm, post: 995146, member: 98751"] Hej! Drar till Japan nu till veckan och kan bara ta med ett par skidor, så nu måste jag välja vilka skidor som ska med. Kommer att åka där i 7st dagar och mestadels i skog. Har att välja på mellan DPS 112RP och DPS 138. Har aldrig åkt på mina 138:or och är lite orolig för hur de går i tät skog, svänger de runt lätt osv. Mina 112:or har jag åkt jäkligt mycket med och känner mig helt säkra på dessa. 112:orna funkar bra i skog men tycker de bromsar lite i djupt puder. Har hudar till 112:orna också men tvivlar på att vi kommer att tura något. Så vad skulle ni välja om ni vore mig? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval till Japan
Tillbaka
Topp