Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval till Japan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 995170" data-attributes="member: 80520"><p>VAR i japan ska du åka? Ska jag vara ärlig så är min tanke ungefär; om du ska till nånstans där man kan åka på lite större berg kan du fundera. Om du ändå ska till niseko el dyl finns ingen poäng med att ta något annat än 138orna. Och egentligen inte annars heller, finns 2 (eller 3?) pers här på lodgen som kör lotus 138 som enda skida och de tycker den rullar på bra alltid. Eller ja, så fort det finns snö som är värd att åka iaf :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 995170, member: 80520"] VAR i japan ska du åka? Ska jag vara ärlig så är min tanke ungefär; om du ska till nånstans där man kan åka på lite större berg kan du fundera. Om du ändå ska till niseko el dyl finns ingen poäng med att ta något annat än 138orna. Och egentligen inte annars heller, finns 2 (eller 3?) pers här på lodgen som kör lotus 138 som enda skida och de tycker den rullar på bra alltid. Eller ja, så fort det finns snö som är värd att åka iaf :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval till Japan
Tillbaka
Topp