Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval TST, SFB, Kendo
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1069447" data-attributes="member: 149275"><p>TST är en riktigt rolig, allsidig sida som ändå går att köras ganska fort. 183 är inga problem för dig, jag väger 77 och är 184cm och kör 192cm. Den känns otroligt mycket kortare än vad den är.</p><p></p><p>SFB ska ju vara en fantastisk skida, i alla fall den gamla modellen (vet inte så mycket om den nya). </p><p></p><p>Jag gillade TST så mycket att jag också köpt storebror Norwalk som nu blivit min varjedags-skida. Jag gillar kombinationen av stor rocker fram och platt tail med ordentligt spann däremellan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1069447, member: 149275"] TST är en riktigt rolig, allsidig sida som ändå går att köras ganska fort. 183 är inga problem för dig, jag väger 77 och är 184cm och kör 192cm. Den känns otroligt mycket kortare än vad den är. SFB ska ju vara en fantastisk skida, i alla fall den gamla modellen (vet inte så mycket om den nya). Jag gillade TST så mycket att jag också köpt storebror Norwalk som nu blivit min varjedags-skida. Jag gillar kombinationen av stor rocker fram och platt tail med ordentligt spann däremellan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval TST, SFB, Kendo
Tillbaka
Topp