Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval TST, SFB, Kendo
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vctr" data-source="post: 1069463" data-attributes="member: 136740"><p>Beror väl lite beroende på vilka skidor det är men generellt kn man väl säga att man förlorar stabilitet (och hastighet inbillar jag mig. Jag är ingen fysiker men någon kan kanske konfirmera/dementera detta påstående?) Personligen har jag haft en del kortare lagg sett till min egen längd (dvs kortare eller samma längd som mig själv) och jag är mer nöjd med längre modeller för min åkning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vctr, post: 1069463, member: 136740"] Beror väl lite beroende på vilka skidor det är men generellt kn man väl säga att man förlorar stabilitet (och hastighet inbillar jag mig. Jag är ingen fysiker men någon kan kanske konfirmera/dementera detta påstående?) Personligen har jag haft en del kortare lagg sett till min egen längd (dvs kortare eller samma längd som mig själv) och jag är mer nöjd med längre modeller för min åkning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval TST, SFB, Kendo
Tillbaka
Topp